П`ятниця
29.03.2024
07:43
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Блог учителя
української мови та літератури

  Матіос Наталії Олексіївни
Головна Реєстрація Вхід
Вивчаємо українську »
Меню 

Календар України
Народна мудрість

Відомі люди про мову

Категорії розділу
оцінка моїх уроків [0]

Погода
Погода в Україні Погода в Україні Погода в Україні

Міні-чат
200

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 34

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Січень » 30 » Запрошую до розмови: аналіз помилок та запобігання їх у переказах і творах.
13:18
Запрошую до розмови: аналіз помилок та запобігання їх у переказах і творах.

Запрошую до розмови

Відповідно до вимог сьогодення головними завданнями вчителя української мови і літератури є підготовка мовної особистості, яка має багатий словниковий запас, уміє вільно виражати свої думки в усній та письмовій формі.

На превеликий жаль, писемне мовлення учнів, особливо середньої ланки, далеке від бажаного, тому на уроках аналізу творчих робіт підводжу учнів до усвідомлення важливості вдосконалювати написане, виробити звичку працювати з чернеткою. Даю учням зрозуміти, що помилка – це не вирок, а виведений учителем бал – не кара, а реальний показник знань, змінити який до снаги кожному.

Зазвичай у 5-8 класах урок аналізу твору чи переказу починаю із загальної оцінки робіт усього класу. З цією метою підсумовую загальну кількість допущених помилок, ділю їх на кількість учнів і відповідно до критеріїв оцінювання виводжу колективний бал. Порівнюю його з оцінкою за попередню роботу, а також із результатами паралельного класу. У першому випадку учні мають можливість побачити зростання чи зниження успішності; у другому – спрацьовує на позитив елемент загальності, властивий школярам середньої ланки.

Запрошую до розмови колег, вчителів української мови і літератури на тему: аналіз помилок  та запобігання їх у переказах і творах

Переглядів: 736 | Додав: Matios_no | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 5
avatar
1 ljuda1977b • 21:36, 19.01.2015
Учень не завжди зможе застосовувати свої знання на практиці, навіть вивчивши у чому полягає суть тієї чи іншої помилки. Отож, якщо переказ чи твір навчальний, а не контрольний, не завжди підкреслюю в зошиті помилку, лише ставлю відповідну позначку. Інколи роблю навпаки - підкреслюю місце, де є огріх, однак не виношу позначки на береги. Учень виконує другу частину роботи. Таке завдання навчає уважно вчитуватися в текст, аналізувати, бачити способи усунення недоліків.
avatar
2 scarlettarchibald • 23:47, 19.01.2015
Протягом багатьох років виписую помилки на окремі аркуші, які зберігаю в папці "Смішинки". Смішні записи використовую для щкільної газети в рубриці "Посміймося разом"
avatar
3 Маряна Лікар • 15:55, 20.01.2015
Користуючись знаннями про стилістику, з метою розвитку в учнів різних навичок мовлення, потрібно вміти своєчасно виправляти помилки в мовленні учнів під час проведення мовних диспутів, складання текстів різного стилю: казок, ділових документів, розповідей, віршів. Це допоможе запобігти помилок у творі чи у переказі.
avatar
4 dtschool • 19:53, 20.01.2015
Високого рівня культури і грамотності учнів досягаю завдяки системі роботи на уроках української мови і літератури. Добираю такі види робіт, як орфоепічні вправи, редагування текстів, хвилини "Крилатого слова".
avatar
5 inna_na • 13:55, 31.01.2015
А ще потрібно заохочувати дітей  читати багато художніх творів. Бо таким чином учні запам'ятовують, як пишеться те чи інше слово. І при написанні переказу чи твору спрацьовуватиме "зорова пам'ять"
avatar
Народна мудрість

Вхід на сайт

Нові коментарі

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук

Афоризми

Календар
«  Січень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Що Ви знаєте про блог?

Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Департамент освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації
  • Відділ освіти Путильської районної державної адміністрації
  • Районний методичний кабінет
  • Школа, в якій працюю: Дихтинецька ЗОШ І-ІІІ ступенів
  • «Педрада» - портал освітян України