Додаток 3
Тема : Дискусія «Мистецтво – це Я, наука – це МИ»
Мета: тренувати навички ведення дискусії. Розвивати вміння впливати на інших засобами інформаційного повідомлення.
Хід уроку:
1. Вправа «Долоньки успіху»
Шановні учні, розділіться на підгрупи по 5 осіб. Ми проведемо «Долоньки успіху». Для цього кожен із вас повинен окреслити свою руку на аркуші паперу, а на долоні написати своє ім’я. передайте свій аркуш сусідові праворуч, а самі отримайте такий малюнок від сусіда ліворуч. В одному із пальців чужого малюнка напишіть щось приємне із якостей його володаря
(«Ти чуйний», «ти відвертий»). Так ви вчиняєте доти, поки рука не повернеться до власника. Ведучий збирає аркуші, зачитує компліменти, а група відгадує, кого вони стосуються.
2. Бесіда:
- Які почуття у тебе виникли, коли читав написи на своїй долоньці?
- Чи всі твої переваги відомі іншим.
3. Притча «Кожен чи Ніхто?»
Є четверо людей, яких звуть Кожен, Хтось, Будь – хто та Ніхто. Була важлива робота, яку необхідно було виконати, і Кожного попросили її зробити.
Кожен був переконаний. Що Хтось її може виконати. Будь – хто міг би її виконати, та не виконав Ніхто.
Хтось розсердився через те, що це була робота Кожного. Ніхто не усвідомив, що Кожен не міг би цього зробити. Закінчилось тим, що Кожен звинувачував Когось, коли Ніхто не зробив того, що Будь – хто міг зробити.
4. Дискусія на тему «Мистецтво – це Я, наука – це МИ» (Р.Рамп)