Четвер
18.04.2024
12:47
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Блог учителя
української мови та літератури

  Матіос Наталії Олексіївни
Головна Реєстрація Вхід
Додаток7 »
Меню 

Календар України
Народна мудрість

Відомі люди про мову

Погода
Погода в Україні Погода в Україні Погода в Україні

Міні-чат
200

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 34

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Додаток 7

АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ

про моніторингове дослідження якості навчальних досягнень

учнів 10 – А, 10 – Б класів у Дихтинецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів методичним об’єднанням вчителів суспільно-гуманітарного циклу.

Українська мова «Орфографія. Графіка».

Метою моніторингового дослідження якості навчальних досягнень учнів

10-А, 10-Б класів було виявлення в них вмінь:

А) оцінка рівня орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів;

Б) узагальнення знань учнів про орфографічні норми української мови;

В) формування уміння редагувати текст з орфографічними помилками;

Г) перевірити навички розпізнавання орфограм у тексті, уміння робити орфографічний аналіз слів;

Методичне об’єднання вчителів суспільно – гуманітарного циклу школи віддало перевагу контрольній роботі, де поряд з тестовими завданнями будуть присутні завдання з відкритою відповіддю, бо саме такий контроль дозволяє якісно визначити характер допущених учнями помилок.

№ п/п

 

К-ть

учнів

 

Правильно виконали 4 тестові завдання з однією правильною відповіддю

11

 

Правильно виконали 3 тестові завдання з однією правильною відповіддю

18

 

Правильно виконали 2 тестові завдання з однією правильною відповіддю

23

 

Правильно виконали 1 тестове завдання з однією правильною відповіддю

29

 

Не виконали жодне тестове завдання з однією правильною відповіддю

1

 

Правильно виконали 2 тестові завдання на встановлення відповідності

6

 

Правильно виконали 1 тестове завдання на встановлення відповідності

17

 

Допустили помилки при виконанні тестових завдань на встановлення відповідності, виконавши лише половину завдання

6

 

Не виконали жодне тестове завдання на встановлення відповідності

3

 

Виправлення та брудні записи

7

Типові помилки:

- Неправильно визначено принцип написання (фонетичний, морфологічний, традиційний, диференційований);

- Правопис літер, що позначають ненаголошені голосні е, и, о у коренях слів;

- Правопис апострофа;

- Правопис знака пом’якшення;

- Написання складних слів разом, окремо, через дефіс;

- Правопис складноскорочених слів;

- Вживання великої літери;

- Правопис слів іншомовного походження.

Аналіз результатів перевірки завдань з відкритою відповіддю

№ п/п

 

К-ть

учнів

1.

Виконали завдання без помилок

6

2.

Допустили помилки в завданнях на вивчені орфограми:

 
 

- Правопис літер, що позначають ненаголошені голосні е, и, о у коренях слів;

7

 

- Подвоєння приголосних. Подовження приголосних.

5

 

- Чергування голосних; Чергування приголосних.

3

 

- Правопис апострофа.

11

 

- Спрощення приголосних.

9

 

- Правопис знака пом’якшення.

2

 

- Написання складних слів разом, окремо, через дефіс.

11

 

- Правопис складноскорочених слів.

13

 

- Вживання великої літери.

11

 

- Правопис слів іншомовного походження.

10

 

- Правила складоподілу та переносу слів.

3

3.

Виправлення та брудні записи

7

4.

Допустили пунктуаційні помилки

17

5.

Допустили лексичні помилки

11

6.

Допустили стилістичні помилки

15

 

Рекомендації членів шкільного методичного об’єднання вчителям української мови та літератури

1. Домагатися від учнів давати конкретні, об’єктивні, чіткі відповіді на завдання відкритої форми.

2. Дотримуватись принципів українського правопису, вміти розпізнавати орфограми, підкріплюючи їх коментуванням вивчених правил.

3. Постійно виділяти дітей з інтелектуальною ініціативою, сприяти їхньому розвитку через додаткові завдання підвищеної складності.

4. Використовувати різні способи педагогічної підтримки, прогнозувати ситуації успіху, аналізувати результат.

5. Проводити роботу над помилками, індивідуально аналізуючи допущені помилки, добирати аналогічні приклади з метою подальшого вилучення таких помилок.

 

Народна мудрість

Вхід на сайт

Нові коментарі

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук

Афоризми

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Що Ви знаєте про блог?

Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Департамент освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації
  • Відділ освіти Путильської районної державної адміністрації
  • Районний методичний кабінет
  • Школа, в якій працюю: Дихтинецька ЗОШ І-ІІІ ступенів
  • «Педрада» - портал освітян України