|
Активізувати розумову діяльність учнів,
розвивати критичне мислення,
вчити оцінювати знання учнів
|
Рецензія відповідей
|
|
Розвивати самостійність мислення, формувати гнучкість і точність думки, розвивати увагу і пам’ять
|
Словниковий диктант
|
|
Активізувати емоційну діяльність
|
Розминка
|
Відтворити знання, вміння, встановити рівень досяг -
нень із теми, що потрібно для наступних етапів уроку
|
Фронтальне опитування, «Асоціативний кущ»,
«Гронування»
|
Навчати дослідницької роботи
|
Розкриття змісту вправ
|
|
Навчати короткого раціонального запису, відпрацьовувати вміння, робити висновки і узагальнення
|
Учні списують з дошки таблицю,
яку вони повинні заповнити в процесі пояснення
|
|
Навчати оперувати знаннями, розвивати гнучкість мислення
|
Учні по ходу пояснення записують питання, що виникають
|
Застосування теоретичного матеріалу при виконанні вправ
|
Навчальна самостійна робота
|
|
Закріплення вмінь з вивченої теми
|
Тестові завдання,
Метод «Мозковий штурм»,
«Дерево рішень», «Прес»
|
|
Розробити особисту позицію учнів, спираючись на їх знання теми
|
Метод «Займи позицію», робота в групах, створення сенкану
|
|
Навчити обробляти інформацію
|
Робота з підручником
(навчальна практична робота)
|
Показати на основі вивченого матеріалу вміння складати проект
|
Метод реклами.
Метод проектів
|
|
Навчати ставити інші питання до вправ, учити складати завдання
|
Метод «Обери позицію», «Займи позицію»,
«Навчаючи - учусь»
|
Навчати учнів, спираючись на одержані знання, самостійно працювати
|
Робота в групах
|
|
|
|
Підсумок Навчати учнів контролювати та оцінювати свої дії, а також дії інших учнів
|
Рефлексія
|
Перевірити засвоєння теми уроку, формування вміння підбирати завдання
|
Скласти питання до
з теми уроку, скласти порівняльну характеристику мовних явищ, скласти творчу роботу
|
|
Перевірити знання учнів згідно з їхнім рівнем підготовки
|
Різнорівневі завдання
|
|